söndag 30 oktober 2016

Kärlek som betyder något

Tänk att jag har varit tillsammans med denna underbara kille i över 6 år och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans som jag tror många inte kan förstå. Vi visar aldrig när vi bråkar eller är ledsna, vi bara kör och stöttar varandra i vårt och torrt. Det finns inget jag inte skulle göra för denna killen och jag tror det samma om honom. Den kärleken vi har är fucking awsome. Jag längtar tills vi ska gifta oss och gå vidare i livet och det ska ske inom en snar framtid för vi har insett att vi är redo att ta en längre kliv i vårt förhållande. Jag älskar dig Andreas över hela mitt hjärta och jag kommer aldrig att lämna dig!!! Har jag klarat 6 år så tror jag att jag klarar många år till hihi. Vi är ett sånt bra team som kämpar som fan med våra liv. Puss älskling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar